AcasăTradiţionalthailandez

Mâncăruri și mâncăruri tradiționale thailandeze de iarnă

Bucătăria thailandeză este cunoscută pentru echilibrul său de arome dulci, acrișoare, sărate și picante. Folosește o varietate de ierburi și condimente, cum ar fi iarbă de lămâie, ghimbir și ardei iute, precum și o gamă largă de legume, fructe de mare și carne. Mâncărurile thailandeze sunt adesea prăjite, la grătar sau servite în supe, curry sau salate. Unele mâncăruri thailandeze populare includ Tom Yum, Pad Thai și Green Curry. În plus, deserturile thailandeze precum mango cu orez lipicios și înghețată cu nucă de cocos sunt considerate delicioase de mulți oameni. Cu toate acestea, ca în orice bucătărie, dacă cineva consideră că mâncarea thailandeză este bună sau nu este o chestiune de preferință personală. Unii oameni s-ar putea găsi prea picant sau prea aromat pentru gustul lor, în timp ce alții s-ar putea găsi delicios.

Care sunt mesele tipice thailandeze de iarnă?

Mâncărurile și felurile de mâncare tradiționale thailandeze de iarnă pot include:

Pe lângă aceste feluri de mâncare, mulți thailandezi mănâncă și alimente calde și picante în timpul lunilor de iarnă pentru a ajuta la încălzirea corpului.

thailandez Idei pentru iarnă
Cârnați Thai de pui Falconetti

Rețeta Falconetti's Chicken Thai Sausage îți poate satisface pofta asiatică în aproximativ 40 de minute . Această rețetă servește 30. O porție conține 245 de calorii , 16 g de proteine și 18 g de grăsimi . Pentru 79 de cenți per porție , această rețetă acoperă 11% din necesarul zilnic de vitamine și minerale. Funcționează bine ca un aperitiv ieftin. Nu mulți oameni au făcut această rețetă, iar 8 ar spune că a ajuns la fața locului. Un amestec de lapte de cocos, granule de usturoi, piper măcinat și o mână de alte ingrediente sunt tot ce este nevoie pentru a face această rețetă atât de delicioasă. Este o opțiune bună dacă urmați o dietă fără gluten, fără lactate, paleolitică și primară . Vă este adus de Foodnetwork. Cu un scor de 38% , acest fel de mâncare este destul de rău. Dacă vă place această rețetă, aruncați o privire la aceste rețete similare: cârnați thailandezi de pui Falconetti , Thai Place Phad Thai Chicken Thai Hot și Thai Sausage Salad .

Supa de dovlecei cu ravioli de spanac

Reteta Supa de dovlecei cu ravioli de spanac se poate face in aproximativ 1 ora. Această rețetă servește 12 și costă 95 de cenți per porție. O porție din acest fel de mâncare conține aproximativ 7 g de proteine, 9 g de grăsimi și un total de 201 de calorii. Câteva persoane le-a plăcut foarte mult acest preparat mediteranean. Va fi un succes la evenimentul tău de toamnă. 93 de persoane au încercat și le-a plăcut această rețetă. Mergeți la magazin și cumpărați ghimbir măcinat, scorțișoară măcinată, praz și alte câteva lucruri pentru a le face astăzi. Funcționează bine ca aperitiv. Vă este adus de Allrecipes. Toate lucrurile luate în considerare, am decis că această rețetă merită un scor de 34%. Acest scor nu este atât de super. Încercați Ravioli de dovlecei cu pesto de spanac, supă de pui indian-thailandeză cu dovlecei și spanac și supă de pui indian-thailandeză cu dovlecei și spanac pentru rețete similare.

Aripioare de pui Tempura

Rețeta Tempura Chicken Wings este gata în aproximativ 1 oră și 5 minute și este cu siguranță o opțiune uimitoare fără gluten și fără lactate pentru iubitorii de mâncare americană. O porție din acest fel de mâncare conține aproximativ 16 g de proteine , 27 g de grăsimi și un total de 451 de calorii . Această rețetă servește 10 și costă 84 de cenți per porție. 1 persoană a făcut această rețetă și ar face-o din nou. Funcționează bine ca un aperitiv la preț foarte rezonabil. Vă este adus de Taste of Home. Dacă aveți la îndemână suc de lămâie, amidon de porumb, zahăr și alte câteva ingrediente, îl puteți face. Cu un scor de 25% , acest fel de mâncare nu este atât de uimitor. Rețete similare includ Tempura Donburi - Tendon - Bol de orez Tempura , Aripioare de pui picante cu arahide thailandeze cu sos Habanero de zmeură (aripioare PB&J) și Aripioare de pui cu unt maro (aka The Best Chicken Wings Ever!) .

Salată Thai de paste cu carne de vită

Salata de paste Thai Beef este o rețetă fără lactate , cu 6 porții. O porție din acest fel de mâncare conține aproximativ 23 g de proteine , 17 g de grăsimi și un total de 381 de calorii . Pentru 2,52 USD per porție , această rețetă acoperă 19% din necesarul zilnic de vitamine și minerale. Această rețetă este tipică bucătăriei asiatice. Funcționează cel mai bine ca fel principal și se face în aproximativ 30 de minute . Mergeți la magazin și luați sos de ardei, amestec de primăvară pentru salată verde, cățel de usturoi și alte câteva lucruri pentru a-l pregăti astăzi. Vă este adus de Taste of Home. Doar puțini oameni au făcut această rețetă și aș spune că s-a potrivit. În general, această rețetă câștigă un scor solid de 51% . Încercați Salata Tiger Cries (o salată picant cu carne de vită thailandeză) , salată cu paste thailandeze și My O My.. Cea mai bună salată thailandeză cu carne de vită vreodată! pentru rețete similare.

Burger de miel campion pentru doi

Rețeta Champion Lamb Burgers for Two vă poate satisface pofta americană în aproximativ 25 de minute . Pentru 3,23 USD per porție , această rețetă acoperă 22% din necesarul zilnic de vitamine și minerale. O porție conține 701 de calorii , 34 g de proteine și 45 g de grăsimi . Această rețetă servește 2. 1 persoană a considerat că această rețetă este gustoasă și satisfăcătoare. Funcționează bine ca fel principal destul de scump pentru ziua îndrăgostiților . Un amestec de rozmarin, zahăr, ulei de măsline și o mână de alte ingrediente este tot ce este nevoie pentru a face această rețetă atât de gustoasă. Vă este adus de Taste of Home. Este o opțiune bună dacă urmați o dietă fără lactate . Luând în considerare toți factorii, această rețetă câștigă un scor de 57% , ceea ce este destul de bun. Utilizatorilor cărora le-a plăcut această rețetă, le-au apreciat și Burgerii de miel Champion pentru doi , Burgerii de miel Champion și Burgerii de legume thailandeze cu sos de arahide - Cook Like A ChampionCook Like A Champion .

Salată thailandeză de fructe

Salata thailandeză de fructe este un aperitiv fără gluten, fără lactate și lacto ovo vegetarian . Această rețetă servește 4 și costă 2,55 USD per porție. O porție conține 188 de calorii , 3 g de proteine și 8 g de grăsimi . Această rețetă de la Foodnetwork necesită miere, sos thailandez iute, ulei de susan și ananas. 1 persoană a considerat că această rețetă este aromată și satisfăcătoare. De la preparare la farfurie, această rețetă durează aproximativ 10 minute . Este o rețetă accesibilă pentru fanii mâncărurilor asiatice. În general, această rețetă câștigă un scor bun cu lingură de 71% . Dacă vă place această rețetă, s-ar putea să vă placă și rețete precum Salată de fructe cu dressing cremos glazurat {My Favorite Fruit Salad} , Salată de fructe cu sâmburi de spanac: Cea mai bună cină cu fructe de vară și salată de fructe , cum să faceți salată de fructe | fructe s .

Ceai cu gheață thailandez

Ceaiul cu gheață thailandez necesită aproximativ 15 minute de la început până la sfârșit. O porție din acest fel de mâncare conține aproximativ 2 g de proteine , 3 g de grăsimi și un total de 97 de calorii . Această rețetă servește 4 și costă 42 de cenți per porție. Această rețetă de la Allrecipes necesită jumătate și jumătate, zahăr, ceai pliculețe și apă. 82 de persoane au încercat și le-a plăcut această rețetă. Este o rețetă ieftină pentru fanii mâncărurilor asiatice. Funcționează bine ca băutură. Este o opțiune bună dacă urmați o dietă fără gluten și lacto ovo vegetariană . Luând în considerare toate lucrurile, am decis că această rețetă merită un scor de 24% . Acest scor este destul de prost. Utilizatorilor cărora le-a plăcut această rețetă le-a plăcut și Thai Iced Tea , Thai Iced Tea și Thai Iced Tea .

Pui picant cu busuioc

Puiul picant cu busuioc necesită aproximativ 30 de minute de la început până la sfârșit. Pentru 2 USD per porție , această rețetă acoperă 20% din necesarul zilnic de vitamine și minerale. Acest fel principal are 247 de calorii , 26 g de proteine și 10 g de grăsimi per porție. Această rețetă servește 4. 178 de persoane au fost impresionate de această rețetă. Este o opțiune bună dacă urmați o dietă fără gluten și fără lactate . Dacă aveți la îndemână piper, ceapă, sare de usturoi și alte câteva ingrediente, o puteți face. Vă este adus de Allrecipes. Luând în considerare toți factorii, această rețetă câștigă un scor de 78% , ceea ce este bun. Dacă vă place această rețetă, s-ar putea să vă placă și rețete precum pui picant cu busuioc , pui picant cu busuioc și pui picant cu busuioc thailandez .

Salata de vita si paste

Salata de vită și paste necesită aproximativ 30 de minute de la început până la sfârșit. Acest fel principal are 418 de calorii, 28 g de proteine și 22 g de grăsimi per porție. Pentru 2,21 USD per porție, această rețetă acoperă 18% din necesarul zilnic de vitamine și minerale. Această rețetă servește 6. Mergeți la magazin și cumpărați brânză mozzarella parțial degresată, măsline, roșii cherry și alte câteva lucruri pentru a o prepara astăzi. 1 persoană a încercat și i-a plăcut această rețetă. Vă este adus de Taste of Home. Luând în considerare toți factorii, această rețetă câștigă un scor de 52%, ceea ce este destul de bun. Încercați Salata de carne de vită la grătar cu paste, Salata de paste din carne de vită din Mongolia și Salata de paste cu carne de vită thailandeză pentru rețete similare.

Taitei prajiti cu creveti-stil thailandez

Rețeta Taitei prăjiți cu creveți-stil thailandez este gata în aproximativ 25 de minute și este cu siguranță o opțiune uimitoare fără lactate și pescatariană pentru iubitorii de mâncare asiatică. Acest fel principal are 620 de calorii, 17 g de proteine și 15 g de grăsime per porție. Această rețetă servește 4 și costă 2,25 USD per porție. Această rețetă este pe placul a 9 bucătari și bucătari. Mergeți la magazin și luați felii de lămâie, coriandru, arahide prăjite și alte câteva lucruri pentru a le face astăzi. Vă este adus de Allrecipes. Toate lucrurile luate în considerare, am decis că această rețetă merită un scor de 42%. Acest scor este solid. Rețete similare includ Phat Thai a lui Andy Ricker (tăitei de orez prăjiți cu creveți, tofu și arahide), tăiței colorați în stil thailandez și carne de vită în stil thailandez cu tăiței.

Videoclipuri pentru a face mâncare de iarnă în stil diferit thailandez
20 de alimente reconfortante din întreaga lume | În jurul lumii | Food InsiderÎntr-o perioadă în care o mare parte din lume se confruntă cu blocarea din cauza pandemiei de coronavirus, nu pot vedea familia și prietenii în...
MÂNĂ COZY VEGANE DE TOAMNĂ ȘI IARNA | 5 rețete ușoare și delicioasecărțile electronice despre stilul meu de viață // uitați-vă la un mukbang de paste coapte // ...
Alimente thailandeze | Pepene de iarnă prăjit cu ou
Chiar și iubitorii de carne vor adora aceste rețete de legume | Gordon RamsayIată câteva rețete uimitor de frumoase care nu folosesc absolut carne! Care este felul tău preferat de mâncare pentru vegetarieni?
Sfaturi și trucuri pentru a crea thailandez pentru iarnă
Idei suplimentare de meniu legate de iarnă thailandez